Termékleírás
A Microsoft Office 2016 Otthoni és kisvállalati verzió egy megfizethető irodai csomag a Microsofttól, közepes igényű felhasználók számára. Előnye az alacsony ár, az Office 2013-hoz képest újabb grafikai kialakítás, a Windows régebbi verzióival való széleskörű kompatibilitás és az állandó licenc.
A licenc kereskedelmi használatra is szolgál, üzleti környezetben.
Ennek a terméknek a telepítése közepesen nehéz, ahol a program telepítése mellett a terméket a Microsoft automatizált telefonvonalán keresztül is aktiválni kell. A termék aktiválása egyedi megerősítő kulccsal történik, amelyet a telepítési azonosító megadásával kapunk (a termék telepítése után jelenik meg). Az erre vonatkozó egyszerű utasítások a megvásárolt termék részét képezik. Alternatív megoldásként teljes egészében telepítjük és aktiváljuk az Office-t az Ön számára (ha ezen felül megvásárolja a távoli telepítési szolgáltatást).
- Tartalmazza: Word, Excel, PowerPoint, Outlook és OneNote
- Követelmény: Mac OS (Az Office 2019 for Mac a macOS három legfrissebb verzióján támogatott. A macOS új verziójának megjelenésekor az Office 2019 for Mac operációs rendszer követelménye az adott időpontban a három legújabb verzió lesz. Ez azt jelenti, hogy a a macOS új verziója és az előző két verzió.)
- Szoftveraktiválás: online – Microsoft fiókkal bejelentkezve (amelyhez a licencet a telepítés során hozzárendelte)
- Hordozhatóság: Nem átruházható OEM-licenc, amely párosul azzal az eszközzel, amelyre telepítve van
A termék új frissítései 2025 végén lejárnak. A program azonban még ezen időpont után is korlátozás nélkül használható.
Programok az Office programcsomagban
Az Office 2016 időtakarékos funkciókkal, új, modern megjelenéssel és beépített együttműködési eszközökkel segít professzionális megjelenésű dokumentumok létrehozásában, bemutatásában, kommunikációjában és közzétételében. Mentse munkáit a felhőbe a OneDrive-on, és bárhonnan elérheti.

Word
Vytvárajte a zdieľajte profesionálne vyzerajúce dokumenty so špičkovými nástrojmi na úpravu, revíziu a zdieľanie. Nová karta Dizajn poskytuje rýchly prístup k užitočným funkciám, kým funkcia Inteligentné vyhľadávanie zobrazuje relevantné kontextové informácie z webu priamo vo Worde.

Excel
Analyzujte a vizualizujte svoje údaje novými a intuitívnymi spôsobmi v novom používateľskom rozhraní využívajúcom vaše obľúbené klávesové skratky. Ušetrite čas vďaka rozličným funkciám, ako sú Analytické nástroje, Rýchle filtre a Nástroj na tvorbu vzorcov, aby ste sa mohli sústrediť na poznatky.

PowerPoint
Tvorte, spolupracujte a efektívne prezentujte svoje nápady s novými efektmi prechodu snímok a zlepšeným panelom úloh Animácie. Poznámky usporiadané do vláken pri vašich snímkach vám umožnia zakomponovať spätnú väzbu do vašich prezentácií.

Outlook
Jednoducho spravujte svoje e-maily, kalendáre, kontakty a úlohy. Vďaka podpore doručovania e-mailov bez vyžiadania bude vaša schránka prijatých správ vždy aktuálna. V zobrazení konverzácií sa zoskupujú súvisiace správy a kalendáre môžete zobraziť vedľa seba, čo uľahčuje plánovanie.

OneNote
Je to váš vlastný digitálny zápisník, ktorý vám umožní uchovávať svoje poznámky, nápady, webové stránky, fotografie a dokonca aj zvukové záznamy a videá na jednom mieste. Či ste doma, v kancelárii alebo na cestách, svoj obsah môžete vziať so sebou kamkoľvek sa vyberiete, a zároveň ho môžete zdieľať a spolupracovať s inými.
Értékelések
Még nincsenek értékelések.