1. Általános rendelkezések és fogalmak meghatározása
1.1 Jelen általános szerződési feltételek (a továbbiakban: “ÁSZF”) a vevő és a A. Gwerkovej 15, 851 04 Bratislava, Áfa 2120619963 (a továbbiakban: “üzemeltető”) székhelyű e-licencie s.r.o. közötti üzleti kapcsolatokra vonatkoznak. vagy “eladó”) a www.softverovo.hu elektronikus áruház (a továbbiakban: rendszer) rendszerén keresztül kötött.
1.2 Az eladó és a vevő között a www.softverovo.hu szerveren keresztül távolról megkötött adásvételi szerződésben résztvevők jogaira és kötelezettségeire az ÁSZF az irányadó.
1.3. Az adásvételi szerződésben részes felek jogaira és kötelezettségeire az adásvételi szerződés törvényi szabályozása az irányadó. 588. § és azt követők. bekezdéssel kapcsolatban 612. és azt követő §. számú törvény 40/1964. sz., Ptk.
1.4 Vevő: az a rendszerben regisztrált természetes vagy jogi személy, aki az áruház rendszere által feldolgozott elektronikus rendelést önengedélyezést követően küldte el.
1.5 Elektronikus megrendelés: az áruház rendszere által feldolgozott, a vásárlóra vonatkozó információkat, az elektronikus áruház kínálatából megrendelt áruk listáját és ezen áruk árát tartalmazó elküldött elektronikus űrlap, vagy az eladó címére küldött e-mail.
2. Rendelés
2.1 Az elektronikus megrendelés érvényességének feltétele a regisztrációs űrlapon az összes szükséges adat, adat pontos és hiánytalan kitöltése, beleértve a telefonos elérhetőséget is.
2.2 Minden beérkezett elektronikus megrendelés szerződéstervezetnek minősül, és kötelező érvényűnek minősül.
2.3 Az adásvételi szerződés, amelynek alapján az eladó az árut a vevőnek értékesíti, a megrendelés kötelező érvényű visszaigazolása alapján jön létre a rendszerben. Az eladó e-mailben visszaigazolt megrendelés (vagy annak egy része) mindkét félre nézve kötelező érvényűnek minősül, ha a visszaigazoláskor megállapodott feltételek megsértése nem történik meg, majd a vevő és a e-licencie s.r.o. cég kapcsolata. is létrejön.
2.4 Lényeges feltételnek minősül a megrendelés tartalma (az áruk pontos leírása és darabszáma), az áru és a szállítás ára, a szállítás módja, az áru fizetésének módja.
3. Megrendelés törlése
3.1 A megrendelés vevő általi törlése
A vevőnek jogában áll a megrendelést indoklás nélkül bármikor elállni, mielőtt az eladó kötelező erejű visszaigazolást kap. A megrendelés kötelező érvényű visszaigazolása után csak abban az esetben, ha az eladó nem teljesíti a vállalt szállítási feltételeket. A visszaigazolt megrendelés törlése esetén a vevő köteles megtéríteni az eladónak az ezzel a tranzakcióval okozott kárt. Az eladó kártérítési jogát főként a vevő kérésére beszerezni kellett “megrendelésre” vásárolt áruk esetén, vagy abban az esetben, ha az áru biztosításával kapcsolatban már igazolható költségek merültek fel. . Az elállási díj az áru teljes árának legfeljebb 50%-a lehet.
3.2 A megrendelés eladó általi törlése
Az eladó fenntartja a jogot a rendelés vagy annak egy részének törlésére az alábbi esetekben:
- utánvétes megrendelés esetén a rendelés visszaigazolása nem volt lehetséges (hibás telefonszám, nem elérhető, nem válaszol e-mailekre stb.)
- abban az esetben, ha a vevő a múltban nem vette át az árut, vagy más módon megszegte a feltételeket
- az árut már nem gyártják vagy szállítják, vagy az áru szállítójának ára jelentősen megváltozott. Ha ez a helyzet előfordul, az eladó azonnal felveszi a kapcsolatot a vevővel, hogy megegyezzen a következő eljárásban. Ha a vásárló a vételár egy részét vagy egészét már kifizette, akkor ezt az összeget 15 naptári napon belül visszautaljuk számlájára vagy címére.
- abban az esetben, ha a vevő a megrendelés ellenértékét a kézhezvételtől számított 3 héten belül nem fizette ki, az utánvétes fizetés kivételével
4. Elállás az adásvételi szerződéstől (postai megrendelés) és az áru visszaküldése
4.1 A vevő elállása az adásvételi szerződéstől
A vevő a fogyasztóvédelmi törvény értelmében jogosult a postai küldeményre. 108/2000 Coll. az áru átvételétől számított 30 napon belül elállhat az adásvételi szerződéstől. A vevő e jogának gyakorlása esetén köteles a 4.2. pontban meghatározott feltételeket és eljárást betartani. ÁSZF. Ha a szoftvert nem használta, a vásárlástól számított 30 napon belül visszaküldheti. Ha a megvásárolt szoftvert használták és nem működik megfelelően, műszaki támogatást tudunk nyújtani. Az árut azonban már nem lehet visszaküldeni.
4.2 Hogyan kell eljárni az adásvételi szerződéstől való elállás esetén
Tekintettel arra, hogy elállás esetén a szerződés kezdettől fogva felmondódik, a szállító a vevőt és a vevőt minden kölcsönösen elfogadott teljesítést visszaadja vagy kicseréli a szállítónak.
Ha az ügyfél a 4.1 pontban meghatározott határidőn belül úgy dönt, hogy eláll a szerződéstől, köteles az alábbi feltételeknek megfelelni:
- szerződéstől való elállási igényével forduljon hozzánk (lásd: kapcsolattartó) a megrendelés számának, vezeték- és vezetéknevének, a vásárlás dátumának és számlaszámának vagy címének megadásával a visszatérítéshez.
- ha a vevő már átvette és átvette az árut, visszaküldi a kapcsolat menüpontban megadott címünkre az alábbi feltételekkel:
- az árut nem szabad felhasználni
- az árunak teljesnek kell lennie
- vásárlást igazoló bizonylattal – számlával együtt küldje el
Amennyiben az áru visszaküldésének valamennyi fenti feltétele teljesül, az áru ellenértékét az áru fizikai átvételét követő 14 munkanapon belül átutalással a számlájára utaljuk.
Az árut névre szólóan és biztosítva kell feladni, mivel azok esetleges elveszéséért a hozzánk vezető úton nem vállalunk felelősséget. Utánvétes küldeményt nem fogadunk el.
Ha a fenti feltételek bármelyike nem teljesül, a megrendeléstől való elállást nem fogadjuk el, és az árut a feladó költségére visszaküldjük.
4.3 Áru visszaküldése
A Megrendelő jogosult a szerződéstől indoklás nélkül elállni a 2. sz. törvény 7. §. 102/2014. a fogyasztóvédelemről a távértékesítés során az áru átvételétől vagy a nem fizikai adathordozón (pl. e-könyv, szoftver stb.) elektronikus tartalom szolgáltatására vonatkozó szerződés megkötésétől számított 30 napon belül. Abban az esetben, ha az árut egy megrendelésen belül külön szállították, az elállási határidő az utoljára kiszállított áru átvételének pillanatától kezdődik. Az ügyfél az elállási határidő lejárta előtt is elállhat a szerződéstől. Ha az ügyfél eláll a szerződéstől, azzal a vele kapcsolatos további szerződéseket is felmondja.
szakaszának megfelelően 7. § bek. törvény 6. -a. 102/2014. az ügyfél nem állhat el a szerződéstől, amelynek tárgya:
- nem védőcsomagolásban szállított könyvek és folyóiratok értékesítése,
- védőcsomagolásban árusított hangfelvételek, videofelvételek, audiovizuális felvételek, könyvek vagy számítógépes szoftverek értékesítése, ha a vásárló ezt a csomagolást kibontotta, vagy a szoftver telepítését és aktiválását lehetővé tevő egyedi termékszám beszerzését követően,
- elektronikus tartalom nem fizikai adathordozón történő szolgáltatása, ha annak nyújtása az ügyfél kifejezett hozzájárulásával kezdődött, és az ügyfél kijelentette, hogy megfelelően tájékoztatták arról, hogy e hozzájárulásának kifejezésével elveszti a szerződéstől való elállás jogát,
- olyan védőcsomagolásba zárt áru értékesítése, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból nem alkalmas visszaküldésre, és amelynek védőcsomagolása a kiszállítást követően feltört, pl. textiltermékek.
Ön köteles a szerződéstől való elállás jogát írásban okirat formájában vagy más tartós adathordozón (e-mail) történő bejegyzés formájában gyakorolni.
A szerződéstől való elállási határidőt betartottnak kell tekinteni, ha Ön legkésőbb a határidő utolsó napján elküldte a szerződéstől való elállási nyilatkozatát.
A szerződéstől való elállással az adásvételi szerződés (illetve a nem fizikai adathordozón továbbított elektronikus tartalom szolgáltatására vonatkozó szerződés) kezdettől fogva megszűnik. szakaszának megfelelően §517 bek. A Ptk. rész.
5. Árfeltételek
5.1 A termékek ára a végső árat jelenti, az áfát tartalmazó árat, mivel ÁFA fizetők vagyunk
5.2 A postaköltség és a csomagolás árait a 6. pont tartalmazza
5.3 A vevőnek lehetősége van a következő pénznemekben fizetni: HUF
6. Posta és csomagolás
6.1 A e-licencie s.r.o. cég a csomagolást a postaköltség és a csomagolás árában számítja fel
6.2 A postaköltség a végső ár, és 1800 forint átalányként értendő
6.3 Személyes átvétel nem lehetséges
6.4 Az Európai Unió tagállamainak területére történő szállítások postaköltsége és csomagolása, ill egyéb állapotok egyedi meghatározása a vevő és az eladó közötti írásbeli megállapodás alapján (e-mailben).
7. Az áruk fizetésének feltételei és lehetősége
7.1 Egyszeri átutalással a számláról a e-licencie s.r.o. banki kapcsolatára, az e-mailben megadott értesítésben.
7.2 Utánvéttel az áru postai átvételekor.
7.3 Fizetési kártyás fizetés a CardPay rendszeren keresztül a Tatra banka, a.s.-től, virtuális üzletünkben a rendelési folyamat részeként.
7.4 Ha a leszállított termékek ára nem kerül teljes egészében kiegyenlítésre, az eladónak jogában áll felfüggeszteni a további áruszállítást az ár kifizetéséig.
8. Szállítási feltételek
8.1 A teljesítés tárgyát képező szállítmányok (megrendelt áruk) kiszállítása a lehető legrövidebb időn belül megtörténik, a termékek elérhetőségétől és az eladó működési képességeitől függően. Az áru elérhetősége minden terméknél feltüntetésre kerül.
8.2 Minden vásárló e-mailben értesül a megrendelés állapotában bekövetkezett változásokról. A rendelés állapotát a rendszerbe való bejelentkezés után tudja ellenőrizni.
8.3 Az árut Szlovák Postán keresztül szállítjuk ki a vevő által a megrendelésben megadott címre. Az áru szállítása mindig tartalmaz számlát.
8.4 Az áru személyes átvételre nem vehető át.
8.5 A termékek tulajdonjoga a vételár elfogadásával és megfizetésével száll át a vásárlóra.
8.6 Az árut Szlovákiába szállítjuk. Az Európai Unió tagállamainak területére szállított áru, ill más országokban, előzetes jóváhagyás és kölcsönös írásbeli megállapodás alapján, postaköltség és csomagolás és/vagy árak egyéb szállítási feltételek a vevő és az eladó között.
9. Jótállási feltételek és Reklamációs eljárás
9.1 Jelen reklamációs eljárás azokra az árukra vonatkozik, amelyeket a e-licencie s.r.o. cégtől vásároltak, és amelyek reklamációja az áru vásárlásától számított 12 hónapos garanciális időszakon belül történt – másodlagos licencek értékesítése esetén. A jótállási idő a Ptk. 620. § (2) bekezdése szerint, i.e. A vásárlástól számított 12 hónapig, tekintve, hogy ezek másodlagos licencek. Vagyis 24 hónap új árura.
9.2 A e-licencie s.r.o.-tól vásárolt minden termékhez a vevőnek történő átadáskor számlát (értékesítési bizonylatot) mellékelnek, amely garanciális bizonylatként is szolgál.
9.3 Az áru átvételekor a vevő köteles ellenőrizni a következőket:
- hogy megrendelt termékről van-e szó (ha nem megrendelt termékről van szó, akkor ne csomagolja ki és ne bontsa ki a terméket, ellenkező esetben nem cserélhető)
- hogy a termék sértetlen állapotban van-e, pl. hogy van-e nyilvánvaló hibája
- hogy minden egyes része működik-e
A jótállás nem vonatkozik azokra a termékhibákra, amelyek a nem rendeltetésszerű használatból, tárolásból vagy a termék vásárló általi károsodásából erednek. A termék csomagolása és tartalma nem lehet mechanikai sérülés (mechanikai sérülés alatt a termék olyan károsodását értjük, amely nem keletkezhetett a termék rendeltetésszerű használatából a gyártás céljára).
A vásárló köteles a reklamált árut a fenti feltételek mellett az alábbi címen érvényesíteni: info@softverovo.hu vagy softverovo@gmail.com
10. Felelősség a www.softverovo.hu weboldalon előforduló hibákért
10.1 A e-licencie s.r.o. figyelmeztet, hogy a www.softverovo.hu oldalon található információk részben harmadik felektől származnak, pontatlanságokat tartalmazhatnak, és előzetes értesítés nélkül frissíthetők.
10.2 A e-licencie s.r.o. bármikor előzetes értesítés nélkül megváltoztathatja az oldalain leírt termékeket és szolgáltatásokat, és nem garantálja azok tartalmának lényegi pontosságát.
10.3. A cég e-licencie s.r.o. nem vállal felelősséget más felek felé a saját vagy hivatkozott weboldalain található információk felhasználásából eredő közvetlen, közvetett vagy rendkívüli károkért.
11. Személyes adatok védelme
11.1 A vállalati e-licencie s.r.o. -ra teljes egészében a 1. sz. 428/2002 Coll. a személyes adatok információs rendszerekben való védelméről. Cégünk tiszteletben tartja az Ön magánéletét. Ahhoz azonban, hogy értékes szolgáltatásokat kínálhassunk Önnek, ismernünk kell néhány személyes adatát. Megvédjük ezeket az adatokat a visszaélésektől, és garantáljuk, hogy az Ön elérhetőségeit és vásárlásaival kapcsolatos adatait soha nem adjuk ki harmadik félnek.
11.2 Az online áruház használatával Ön hozzájárul az Önre és a vásárlásaira vonatkozó információk gyűjtéséhez és felhasználásához a fent meghatározott feltételek szerint. Ügyfélként, hírkérőként (ún. hírlevél), szavazáson résztvevőként és egyéb regisztrációs formákkal automatikusan hozzájárul ahhoz, hogy e-mailben vagy telefonon értesüljön a webáruházunkban megjelenő újdonságokról.Ha már nem szeretné ezeket az információkat, bármikor leállíthatja azok küldését az egyes elküldött üzenetekben meghatározott eljárás szerint.
11.3 Webáruházunk fenntartja a jogot, hogy a szervert ismeretlen tettes (hacker) támadása esetén elálljon a biztonsági garanciától. Csak ebben az esetben a fent említett adatkezelési szabályok nem érvényesek.
11.4 A vásárlással kapcsolatos elégedettségét e-mailes kérdőívekkel határozzuk meg a Verified by vásárlók program részeként, amelyben e-shopunk is részt vesz. Ezeket minden alkalommal elküldjük Önnek, amikor tőlünk vásárol, kivéve, ha a 7. § bek. törvény 3. -a. 480/2004 Coll. az információs társadalom egyes szolgáltatásairól nem fogja visszautasítani azok küldését. Személyes adatokat a Verified by ügyfelek programon belüli kérdőívek küldése céljából kezelünk jogos érdekünk alapján, amely abból áll, hogy megbizonyosodunk arról, hogy elégedett-e a tőlünk vásárolt vásárlásával. A kérdőívek küldéséhez, visszajelzéseinek kiértékeléséhez, piaci pozíciónk elemzéséhez egy feldolgozót használunk, amely a Heureka.cz portál üzemeltetője; ebből a célból adatokat tudunk továbbítani a vásárolt áruról és az Ön e-mail címéről. Az e-mailes kérdőívek küldésekor személyes adatait harmadik félnek saját célból nem adjuk át. Az Ügyfélellenőrzött program részeként e-mailben történő kérdőívek küldését bármikor kifogásolhatja a további kérdőívek elutasításával a kérdőíves e-mailben található hivatkozás segítségével. Kifogása esetén a kérdőívet a továbbiakban nem küldjük ki.
11.5 A kötelező érvényű megrendelés visszaigazolásával az érintett (Vevő vagy Vásárló) megerősíti, hogy az Üzemeltető (Eladó) az alábbiak szerint utasította:
Vevő ill az érintett (a továbbiakban:
„Vevő”, „Ügyfél” vagy „érintett személy”) személyes adatokat (továbbiakban „PO”) bocsát az eladó rendelkezésére az adásvételi szerződésből eredő kötelezettségeinek teljesítés kommunikációt vele. Ezek rendelkezése nélkül az eladó nem tudja megfelelően teljesíteni a vevővel kötött szerződést, ezért azt a vevővel nem lehet megkötni. Ezen személyes adatok kezelésének célja adóbizonylat kiállítása, szerződéskötést megelőző kapcsolatok, a vevő azonosítása, a megrendelés visszaigazolása telefonon vagy e-mailben, áruk kiszállítása, regisztráció az oldalon.
- Az üzemeltető az érintettel szemben az üzemeltető jogállásában van a 2001/2003. 18/2018 Coll. a személyes adatok védelméről (a továbbiakban: Szt.), i. az a személy, aki egyedül vagy másokkal együtt meghatározza a Személyes Adatok kezelésének célját és módjait, és a Személyes Adatokat a saját nevében kezeli.
- Az Üzemeltető azonosító és elérhetőségei (Tvt. 19. § (1) bekezdés a) pont) a következők:
Cégnév: e-licencie s.r.o.
Cím: A.Gwerkovej 1537 /15, Bratislava 851 04
ID: 51183081
Adószám: 2120619963
Betétszám: Városi Bíróság Pozsony III, szakasz: Sro, ügyszám: 123615/B
A cég képviselete: Monika Balková, ügyvezető (a továbbiakban: Szolgáltató). - A személyes adatok kezelésének célja, amelyre a személyes adatokat szánják, valamint a személyes adatok kezelésének jogalapja (Tvt. 19. § (1) bekezdés c) pont):
- Az OU feldolgozásának célja: a vevő (érintett) és az eladó (Üzemeltető) közötti szerződéses jogviszony előkészítése, létesítése, megrendelés visszaigazolás, adóbizonylat kiállítása, a szerződéskötést megelőző viszonyok biztosítása, a vevő azonosítása. Megrendelő, megrendelés visszaigazolása telefonon vagy elektronikusan, áruszállítás, regisztráció az Üzemeltető honlapján
- A személyes adatok kezelésének jogalapja: az Érintett hozzájárulása személyes adatainak legalább egy meghatározott célból történő kezeléséhez (Tvt. 13. § (1)bekezdés a) pont)
- Az Üzemeltető vagy harmadik fél jogos érdeke, ha a személyes adatok kezelése a 13. § bek. 1 levél f) pontja (Tvt. 19. § (1) bekezdés d) pont):
Az OU feldolgozása nem ilyen jogalap alapján történik.
- Az átvevő azonosítása vagy az átvevő kategóriája, ha van (Tvt. 19. § (1) bekezdés e) pont):
- Cégnév: e-licencie s.r.o.
- Cím: A.Gwerkovej 1537 /15, Bratislava 851 04
- ID: 51183081
- Adószám: 2120619963
- Betétszám: Városi Bíróság Pozsony III, szakasz: Sro, ügyszám: 123615/B
- A cég képviselete: Monika Balková, ügyvezető (a továbbiakban: Szolgáltató).
- Személyes adatok megőrzési ideje; ha ez nem lehetséges, tájékoztatás a meghatározásának szempontjairól (Tvt. 19. § (2) bekezdés a) pont):
a rendelkezésre bocsátástól számított három-két (2) évig, vagy az adatkezeléshez való hozzájárulásig
- Tájékoztatás arról, hogy az Üzemeltető személyes adatot kíván-e továbbítani harmadik országnak vagy nemzetközi szervezetnek, a harmadik ország vagy nemzetközi szervezet azonosítása (Tvt. 19. § (1) bekezdés f) pont):
Az üzemeltető nem végez és nem is fog ilyen átruházást végrehajtani.
- Az Érintett azon joga, hogy az Üzemeltetőtől hozzáférést kérjen a Vevőre/Vásárlóra vonatkozó Személyes Adatokhoz, a Személyes Adatok helyesbítéséhez, a Személyes Adatok törléséhez vagy a Személyes Adatok kezelésének korlátozásához, tiltakozik a személyes adatok kezelése, valamint a személyes adatok továbbításának joga ellen (Tvt. 19. § (2) bekezdés b) pont):
Az érintett személyt az alábbi jogok illetik meg az Üzemeltetővel szemben az OU-val kapcsolatban:
- Az Érintettre vonatkozó személyes adatokhoz való hozzáférés kérésének joga: Az Érintett jogosult arra, hogy az Üzemeltetőtől visszaigazolást kapjon arról, hogy az Érintett személyes adatainak kezelése folyamatban van-e, és ha igen, jogosult a ezeket a személyes adatokat és információkat
- a személyes adatok kezelésének célja,
- a kezelt személyes adatok kategóriái,
- a címzett vagy a címzett azon kategóriája azonosítása, akinek a személyes adatokat átadták vagy át kell adni, különösen a harmadik országban vagy nemzetközi szervezetben tartózkodó címzett, ha lehetséges,
- a személyes adatok tárolásának időtartama; ha ez nem lehetséges, információ a meghatározásának kritériumairól,
- joga van kérni az üzemeltetőtől az érintettre vonatkozó személyes adatok helyesbítését, törlését vagy kezelésük korlátozását, vagy tiltakozhat a személyes adatok kezelése ellen,
- csak benyújtani a 100. § szerinti eljárás megindítására irányuló indítványt,
- a személyes adatok forrásai, ha a személyes adatot nem az érintetttől szerezték be,
- az automatizált egyéni döntéshozatal megléte, ideértve a profilalkotást a 28. § bek. szerint. törvény 1. és 4. §-a alapján (ezekben az esetekben az üzemeltető tájékoztatást ad az érintettnek különösen az alkalmazott eljárásról, valamint a személyes adatok ilyen kezelésének jelentéséről és az érintettre nézve várható következményeiről)
Az üzemeltető biztosítja a feldolgozás alatt álló szervezeti egység másolatát. Az Érintett által kért további másolatokért az Üzemeltető az adminisztrációs költségeknek megfelelő ésszerű díjat számíthat fel. Ha az Érintett a kérelmét elektronikus úton nyújtotta be, a tájékoztatás általánosan használt elektronikus formában történik, kivéve, ha az Érintett más módot kért.
A tájékoztatást haladéktalanul, de legkésőbb 1 hónapon belül meg kell adni. Az üzemeltetőnek joga van további 2 hónappal meghosszabbítani a kérelem feldolgozási idejét, ha a kérelem összetett vagy gyakori. Az eljárási idő meghosszabbításának okáról azonban 1 hónapon belül értesítenie kell az érintettet.
Indokolatlan vagy túl gyakori megkeresés esetén az Üzemeltető jogosult a költséggel arányos díjat felszámítani, vagy a kérést elutasítani. Ki kell fejtenie az elutasítás okát és az Érintett azon jogát, hogy panaszt nyújtson be a felügyeleti hatósághoz.
- A személyes adatok helyesbítéséhez való jog: Az érintett jogosult arra, hogy az Üzemeltető indokolatlan késedelem nélkül helyesbítse a rá vonatkozó téves személyes adatokat. Figyelembe véve a személyes adatok kezelésének célját, az Érintett jogosult a hiányos személyes adatok kiegészítésére.
A tájékoztatást haladéktalanul, de legkésőbb 1 hónapon belül meg kell adni. Az üzemeltetőnek joga van további 2 hónappal meghosszabbítani a kérelem feldolgozási idejét, ha a kérelem összetett vagy gyakori. Az eljárási idő meghosszabbításának okáról azonban 1 hónapon belül értesítenie kell az érintettet.
Indokolatlan vagy túl gyakori megkeresés esetén az Üzemeltető jogosult a költséggel arányos díjat felszámítani, vagy a kérést elutasítani. Ki kell fejtenie az elutasítás okát és az Érintett azon jogát, hogy panaszt nyújtson be a felügyeleti hatósághoz.
- A személyes adatok törléséhez vagy a személyes adatok kezelésének korlátozásához való jog: Az érintett jogosult arra Az Üzemeltető indokolatlan késedelem nélkül törölte a rá vonatkozó személyes adatokat. Az üzemeltető köteles a személyes adatot indokolatlan késedelem nélkül törölni, ha az érintett az előző mondat szerint élt a törlési jogával, ha
- A személyes adatokra már nincs szükség abból a célból, amelyből azokat megszerezték vagy más módon kezelték,
- Az érintett visszavonja a személyes adatok kezeléséhez adott hozzájárulását, és a személyes adatok kezelésének nincs más jogalapja
- Az érintett tiltakozik a személyes adatok kezelése ellen, és a személyes adatok kezelésére nincs érvényes ok,
- az OU-t illegálisan kezelik,
- a törlés oka a Szlovák Köztársaságot terhelő törvény, külön rendelet vagy nemzetközi szerződés szerinti kötelezettség teljesítése, vagy
- Az OU-t az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások kínálatával kapcsolatban szerezték be.
Az előző két mondat nem alkalmazandó, ha személyes adatok kezelése szükséges
- gyakorolni a véleménynyilvánítás szabadságához vagy a tájékoztatáshoz való jogot,
- törvény, külön rendelet vagy nemzetközi szerződés szerinti kötelezettség teljesítése, amelyhez a Szlovák Köztársaság kötelező, vagy közérdekből vagy az üzemeltetőre bízott közhatalom gyakorlása során végzett feladat teljesítése,
- a közegészségügy területén közérdekből,
- archiválás céljából, tudományos célból, történeti kutatás vagy statisztikai célból, ha valószínűsíthető, hogy a jogszabály az ilyen adatkezelés céljának elérését lehetetlenné vagy súlyosan megnehezíti, vagy
- jogi igény gyakorlására
Az érintett jogosult arra, hogy az Üzemeltető korlátozza a személyes adatok kezelését, ha
- Az érintett kifogásolja az OU helyességét azon időtartam alatt, amely lehetővé teszi az Üzemeltető számára a személyes adatok helyességének ellenőrzését,
- a személyes adatok kezelése jogellenes, és az érintett tiltakozik a személyes adatok törlése ellen, és ehelyett kéri azok felhasználásának korlátozását,
- Az Üzemeltetőnek már nincs szüksége a Személyes adatokra a Személyes Adatok kezelése céljából, de az Érintettnek szüksége van rájuk jogi igény érvényesítéséhez, vagy
- Az érintett mindaddig tiltakozik az adatkezelés ellen, amíg be nem bizonyosodik, hogy az Üzemeltető jogos indokai elsőbbséget élveznek-e az érintett jogos indokaival szemben.
Ha a személyes adatok kezelését korlátozták, az Ú Üzemeltető a tárolás mellett csak az Érintett hozzájárulásával vagy jogi igény érvényesítése céljából, személyvédelem vagy közérdekből kezelhet.
- A személyes adatok kezelése elleni tiltakozáshoz való jog: Ha a személyes adatok kezelése direkt marketing célból történik, az érintettnek jogában áll bármikor tiltakozni személyes adatainak kezelése ellen, ideértve a profilalkotást is. Ha az Érintett tiltakozik a direkt marketing célú adatkezelés ellen, az Üzemeltető a továbbiakban nem kezelheti személyes adatait e célból.
- A személyes adatok hordozhatóságához való jog: Az érintett jogosult arra, hogy a rá vonatkozó és általa az üzemeltető rendelkezésére bocsátott személyes adatokat tagolt, széles körben használt és géppel olvasható formátumban megszerezze, és jogosult ezeket az adatokat egy másik üzemeltetőnek továbbítani. . A hordozhatósághoz való jog nem járhat hátrányos következményekkel mások jogaira és szabadságaira nézve. Ez a jog akkor érvényes, ha:
- az adatkezelés hozzájáruláson vagy szerződésen alapul és
- a feldolgozás automatizált eszközökkel történik
Az üzemeltetőnek 1 hónap az adattovábbítás határideje, nehézkes átadás esetén ez 2 hónappal meghosszabbítható. Erről tájékoztatnia kell az Érintett személyt, és meg kell indokolnia a határidő meghosszabbítását. Abban az esetben, ha az Üzemeltető lépéseket tesz az átadás érdekében, köteles tájékoztatni az Érintett személyt, hogy miért nem tette meg, és az Érintett jogosult panaszt tenni a felügyeleti hatósághoz.
- Az érintett azon joga, hogy a személyes adatok kezeléséhez adott hozzájárulását bármikor visszavonja (Tvt. 19. § (2) bekezdés c) pont):
Az érintett jogosult arra, hogy a rá vonatkozó személyes adatok kezeléséhez adott hozzájárulását bármikor visszavonja. A hozzájárulás visszavonása nem érinti az OU visszavonás előtti hozzájáruláson alapuló feldolgozásának jogszerűségét. Az érintett a hozzájárulását ugyanúgy visszavonhatja, ahogyan azt megadta.
- 100. §-a (Tvt. 19. § (2) bekezdés d) pontja) alapján az érintett személy eljárási indítvány előterjesztéséhez való joga:
Az érintett jogosult arra, hogy javaslatot tegyen a Személyes Adatvédelmi Hivatalnak személyes adatok védelmével kapcsolatos eljárás megindítására. Az eljárás célja annak megállapítása, hogy a személyes adatok kezelése során megsértették-e a természetes személyek jogait, vagy megsértették-e a törvényt vagy a személyes adatok védelmére vonatkozó külön szabályozást. , hiányosságok feltárása esetén pedig, ha az indokolt és célszerű, korrekciós intézkedést, illetve az OU védelmét szolgáló törvény vagy külön szabályozás megsértése miatt pénzbírságot szabni ki.
Az eljárás megindítására irányuló indítványnak tartalmaznia kell:
- a pályázó neve, vezetékneve, levelezési címe és aláírása,
- annak a személynek a megnevezése, aki ellen a javaslat irányul, a név, vezetéknév, állandó lakhely vagy név, székhely és azonosító szám feltüntetésével, ha van ilyen,
- a javaslat tárgyát, megjelölve azokat a jogokat, amelyeket a személyes adatok kezelése során meg kellett volna sérteni,
- bizonyítékok a javaslatban megfogalmazott állítások alátámasztására,
- törvény vagy külön szabályozás szerinti joggyakorlást igazoló okirat vagy egyéb bizonyíték másolata, ha az érintett ilyen jogával élt, vagy a jog alkalmazásának elmulasztása miatt kiemelt figyelmet érdemlő indoklás. kérdéses, ha a javaslatot az érintett nyújtotta be.
Az eljárás megindítására vonatkozó javaslatmintát a Személyes Adatvédelmi Hivatal honlapján teszik közzé.
- Annak meghatározása, hogy a személyes adatok megadása jogszabályi vagy szerződéses követelmény, vagy olyan követelmény, amely a szerződés megkötéséhez szükséges, és hogy az érintett köteles-e személyes adatot szolgáltatni, valamint a személyes adatok megadásának elmulasztásának lehetséges következményei adatok (Tvt. 19. § (2) bekezdés e) pont):
A személyes adatok megadása olyan követelmény, amely az Érintett, mint vevő és az Üzemeltető, mint eladó között üzleti-jogi kapcsolatot létesítő szerződés előkészítéséhez és megkötéséhez szükséges.
A személyes adatok megadásának elmulasztása azt eredményezi, hogy az Üzemeltető nem rendelkezik alapvető adatokkal az Érintett személyről, és objektíve nem tud ajánlatot készíteni. Üzemeltető, mint eladó nem tudja megfelelően teljesíteni a szerződést, ezért nem is kötheti meg azt a vevővel.
- Automatizált egyéni döntéshozatal, ideértve a profilalkotást is (Tvt. 19. § (2) bekezdés f) pont):
Az üzemeltető nem alkalmaz automatizált egyéni döntéshozatalt vagy profilalkotást.
- A személyes adatok védelmére vonatkozó szabályok helyességéért felelős személy: Monika Balková, info@softverovo.hu
A vásárlással kapcsolatos elégedettségét e-mailes kérdőívekkel határozzuk meg a Verified by vásárlók program részeként, amelyben e-shopunk is részt vesz. Ezeket minden alkalommal elküldjük Önnek, amikor tőlünk vásárol, kivéve, ha a törvény 62. §-a szerint. nem. 351/2011. Az elektronikus hírközlésről szóló módosításokkal kapcsolatban Ön nem utasítja el az elektronikus levél direkt marketing célú küldését. Személyes adatokat a Verified by ügyfelek programon belüli kérdőívek küldése céljából kezelünk jogos érdekünk alapján, amely abból áll, hogy megbizonyosodunk arról, hogy elégedett-e a tőlünk vásárolt vásárlásával. A kérdőívek elküldéséhez, visszajelzéseinek kiértékeléséhez és piaci pozíciónk elemzéséhez feldolgozó közvetítőt veszünk igénybe, amely a Heureka.sk portál üzemeltetője, akinek e célból továbbíthatjuk a vásárolt áruval kapcsolatos információkat és az Ön e-mail címét. Az e-mailes kérdőívek küldésekor személyes adatait harmadik félnek saját célból nem adjuk át. Az Ügyfélellenőrzött program részeként e-mailben történő kérdőívek küldését bármikor kifogásolhatja a további kérdőívek elutasításával a kérdőíves e-mailben található hivatkozás segítségével. Kifogása esetén a kérdőívet a továbbiakban nem küldjük ki.
12. Felhasznált képek és védjegyek
12.1 A képek megjelenítésre szolgálnak. A használt nevek, kifejezések és ábrák a megfelelő tulajdonosok védjegyei vagy bejegyzett védjegyei lehetnek. A felsorolt és használt márkák és védjegyek jogai kizárólag azok tulajdonosait illetik meg.